Implantológia

Egy hiányzó fog nemcsak esztétikai probléma, már néhány hónap után is komoly egészségügyi panaszokat, a fogsor elmozdulását, hangképzési és táplálkozási nehézségeket okozhat. Ez a mindennapokra is rányomja bélyegét és akár önbizalomvesztést, a társas kapcsolatok csökkenését is eredményezheti.

Ezért ajánlja minden fogorvos, hogy a hiányzó fogakat amilyen gyorsan lehet, pótolni kell.

A fogimplantátum a legkorszerűbb, legmodernebb megoldás a foghiány megszüntetésére. Óriási előnye, hogy a modern implantálási technikáknak köszönhetően az eredeti foghoz megjelenésben, színben és érzetben is szinte tökéletesen hasonló fogpótlás készíthető.

Fájdalom nélkül, akár altatásban, max. 24 órán belül ideiglenes, fix fogpótlással.

A Hillside Dental Klinikán kizárólag a legkiválóbb alapanyagokkal dolgozunk. A tapasztalatunk szerint a kiváló Camlog implantátumokkal készített beavatkozások 97-98%-a sikeres. Ezért javasoljuk Önnek is a Camlog implantátumokat.

Személyre szabott megoldások Camlog implantátumokkal

Camlog implantátumok

Kimagasló minőségű, modern orvosi titánból készülő implantátumok egyetlen fog vagy akár a teljes fogsor pótlására.

Ceralog, antiallergén kerámia implantátumok

Antiallergén, cirkónium-dioxidból készülő, kerámia implantátumok a legérzékenyebb pácienseknek egy fog vagy akár a teljes fogsor pótlására.

All-on-4, All-on-6 implantátum

Gyorsabb, egyszerűbb implantálási technika a teljes alsó és/vagy felső fogsor pótlására, csontpótlás nélkül, kevesebb fájdalommal, azonnali, fix, ideiglenes fogsorral.

Sablonos implantáció

3D tervezés alapján, vezetett sablon segítségével végzett implantálási technika vágás nélkül, kevesebb varrással, kevesebb fájdalommal, gyorsabb gyógyulási idővel.

A Hillside Dental Klinikán végzett implantációs műtétek
akár ÉBER SZEDÁCIÓBAN is!